byta hobby

kvällens hoppträning var allt annat än lyckad.

jag ska (skainte) sluta rida, jag kan fan inte rida längre.
vad har hänt?!
har min depression gått över till min förmåga att rida eller?

har noll självkänsla i ridningen just nu, och att jag och min prins ska tävla på fredag känns ju som en jävla osanning.
men om vi ger oss fan på det så går det skitbra, hoppas jag.
kan ju inte ge upp nu när jag äntligen har fått min önskan uppfylld.
kämpa kämpa kämpa.
rasmus behöver mig, och jag behöver rasmus.

but still, min ridkänsla just nu är noll


thesee were the days, the best days

Kommentarer
Postat av: AMALIA

Amanda, du är jätteduktig på det du gör och det viktigaste är väl ändå att ni trivs ihop du o ralle balle?:) Alla har svackor och sånna behöver man för att kunna hamna på topp igen!

2011-03-09 @ 21:54:59
URL: http://amaliamagon.blogg.se/
Postat av: Göran E

Alla har vi våra formsvackor så det är bara att låta de gå. Du kommer tillbaka. Lägg ner kraven ett tag och låt det bara vara så hittar du tillbaka igen.

2011-03-10 @ 15:05:19
URL: http://www.gerfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0