mobilbloggar

första gången jag prövar att blogga från mobilen och förstår inte varför jag inte gjort det förut, haha! idag var i alla fall jag och malin ute i skogen och red en långtur med våra kusar, det var väldigt trevligt :) Rasmus var väldigt pigg men jag förstår honom - det var ett par dagar sen han va ute i skogen. Imorgon är det hoppträning och på onsdag blir det skogen igen. Har förresten beställt tid för rasmus hos massören Li Johanssen nästa torsdag, den 17e. Kostar massa pengar från min lön, men allt för min lilla prins :) Tyvärr gick det inte att lägga upp en bild annars hade ni ju självklart fått se en söt bild på min grabb, men de får väl vänta :d kramisar

Kommentarer
Postat av: Jennifer Lindbäck

nä nu jäklar, är jag så blond? ;o Jag har försökt att blogga i mobilen men det går inte :o hur lyckades du?! :)

2011-03-08 @ 14:59:56
URL: http://thelittlewhitedress.blogg.se/
Postat av: Jennifer Lindbäck

Ooh glömde det jag egentligen skulle skriva! :o Tack för de fina orden och stöttningen på min blogg. Guld värt gumman <3

2011-03-08 @ 15:01:19
URL: http://thelittlewhitedress.blogg.se/
Postat av: Malin H

Det var jätte trevligt! :) <3

2011-03-10 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0