vilodag

ja idag kan vi kalla mig för lat, it's allright.
men kände att rasmus behövde en vilodag också, även fast det var dagen innan tävling.
Hur brukar ni träna era hästar dagen innan tävling?

jag putsade i alla fall rasmus utrustning i två timmar, så den är glääänsande fin imorgon, lika glänsande som jag och min prins kommer vara!
sen stod jag och pussade på honom, pratade med honom, gav honom morötter, putsade hon ren och strechade lite. han tyckte det var jätteskönt :)
så imorgon, årets första tävling!
klubbtävling,
"skolmästerskap"
ser detta mer som en tränings-tävling då det ligger på 80-90 cm, perfekt början på detta år.
Får väl se hur det går. men det blir som det blir, ellerhur?! :)






bild från en liten pay-and-jump i våras som vi vann stilpriset på, helt dyblöta var vi, men lika glada ändå! :D

 


Kommentarer
Postat av: AMALIA

Jäkla galning att hoppa högt;)



Du är så duktig, håller tummarna för dig o ralleballen idag på tävlingen! Kommer gå bra ska du se:)



Kram!

2011-03-11 @ 07:11:03
URL: http://amaliamagon.blogg.se/
Postat av: linnea

Skönt att du tagit över Rasmus Amanda. Båda stormtrivs nog i varandras sällskap! Lycka till idag! :)

2011-03-11 @ 08:50:06
URL: http://polidota.blogg.se/
Postat av: Becca

Dagen innan tävling brukar jag rida ett lugnt dressyrpass. :) Sen vila dagen efter. Vad kul med tävling, lycka till! :D Minns när jag och Koper var med och vann 90cm skolmästerskapet i rättvik ;D

2011-03-11 @ 09:30:33
URL: http://beccrusk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag brukar alltid rida igenom min ponny på banan och känna så allt funkar som det ska, sen dagen efter en lugn promenad :)

2011-03-11 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0